Fröken Lila från Gobidust.

 
Så här ser det ut på Plantagegatan i Linnéstaden, Göteborg idag. Det snöar och den ligger kvar!

Vill tipsa om en fin liten butik som ligger runt om hörnet (Nordhemsgatan, mittemot Byns Bistro och Le Village vinbar).

Butiken/företaget heter GOBIDUST - har mycket fint i stickat (de har köpt Sveriges sista stickfabrik, i Småland!) Där hittade jag denna lila favoritklänning och läderväskan.

Mitt egna, långa silverhalsband har jag på mig i stort sett varje dag nuförtiden. Trevligt bohemiskt ihop med halsduk/scarf. Lila nätstrumpisar och egenstickade handvärmare.

www.m925.se
[email protected]

Kommentarer:

1 Madde:

DU ÄR SÅ FIN MAGDA!!



Tack för bilden, ska be om hjälp att klistra in på bloggen ;)



Trevlig helg!

2 malin:

åh, superfin väska

3 Magda:

Hallå! Å vad kul, tack för kommentarerna!

kraM!

4 Ann-Sofie:

Du är alltid så snygg Magda :D



Ps. Jag ska få hjälp av en kompis att lägga in reklambilden för dig snart ;D Säger till när det är färdigt så får du kika in :D

5 Elin:

Hej! Vilken storlek har du på din kulring? Den är jätte fin...! Ser att den finns i 10, 12 respektive 16 mm. Ha en bra dag! Kram.

Kommentera här: