Kommentarer:

1 Soha:

Såå sött :)

2 Theodora:

Den blev ju jättefin! Tror den kommer bli rätt så poppis. (:

3 Madde:

Nej men åh vad sött!! :) Älskar att det är lite annorlunda hjärtanformat. :) Kram!!

4 Kajsa:

Jag hittar inte på webbshoppen var man kan beställa namnhalsbanden,

http://m925.blogg.se/images/victoria_handstil_namnhalsb_1170326699.jpg

Finns dom fortfarande? vill hemskt gärna ha ett

5 Theodora:

Smyckesmodell för M925? Vilken komplimang! Iih. (: Kan ju försöka se om jag får några bra foton lite då och då sen när det kommer in nya smycken, men då behöver jag gärna lite vägledning på hur du vill att de ska se ut. (: Kram!

6 Magdalena/M925:

Kajsa: jag blev tyvärr tvungen att ta bort namnhalsbanden från hemsidan, för de tar lite tid att göra (handsågade) och det blev lite mycket. Men något/några enstaka gör jag gärna då och då, så mejla mig gärna [email protected], så mejlar jag några exempelbilder etc.

Theodora: Jag gillar dina foton precis som du tar dem! Men apselut, vi höres när det är dags för nyheter! :)

7 Angelica:

Riktigt fint! Nu blev man ju inte sugen som vanligt!

8 Marianne:

Kul att se Amanda-hjärtat på bloggen! Är supernöjd med det, du gör så fina halsband!

HA en bra helg!

// Marianne

9 evelina:

jag har kikat in på sida regelbundet och tror jag och blivande maken kommer köpa våra morgongåvor hos dig! =)

ha det fint!

Kommentera här: