Kommentarer:

1 Maja:

Den är precis i min stil. Svart och lyxig! Som dina smycken, lyxiga. Enkla, men med känsla. Dessutom älskar jag din logga. Du och Efva Attling är mina favoriter när det kommer till vackra smycken i silver.

2 Angelica:

Åh, så fina askar! Känns utmärkt att kunna ha bidragit till e på något sätt! Fortsätter så, tror jag allt! Ja, dina smycken är helt underbara!

3 Louise:

Jättefina askar ju! Nu blir mina m925-smycken här hemma lite avundsjuka.. ;) Hur går det med namnhalsbandet i guld? Jag hade precis bestämt mig för att beställa ett i silver, men nu avvaktar jag. Även om inte halsbandet är klart än, får du gärna komma med prisuppgifter om du har dem än! :)

4 MrMrs.blogg.se:

Jag är jätte intresserad av köpa ett Smyckeshalsband med mitt namn på. Vad kostar det? :) / Jessica

Kommentera här: