Kommentarer:

1 Maja:

Jag tycker de smycken är så snygga. Går att matcha med det mesta i klädesväg. :) Vad kostar bara en bricka med gravyr, eller sådan där ring modell större/tjockare? Hoppas ni har en skön höst där borta på västkusten! Kram

2 Magdalena:

Hej Maja!
Här kommer pris"lista":

MED LÄDERBAND:
1 silverbricka inkl. inskription: 365 kr
2 brickor inkl. inskript: 399 kr
Extrabricka/or: 179 kr pr styck

MED OVAL SILVERKEDJA alt. KULKEDJA:
1 bricka inkl. inskription: 465 kr
2 brickor inkl. inskrip: 499 kr
Extrabricka/or: 179 kr pr styck

Fortsatt fint väder här :)
kraM

3 Magdalena igen:

Jo förresten, poesihalsbandet med den lite kraftigare ringen trädd på kulkedja kostar bara tio kr mer än med den lite tunnare ringen och ärtlänken, dvs. 359 kr.

Hej igen!

4 Ann-Sofie:

Hihi mitt halsband som jag beställt kommer bli finast. :D du får hojta när det är på G. :)

5 Magdalena:

Jag hojtar! Måste bara invänta den nya stämpeln som du ville ha... Får hoppas att någon mer vill använda den, annars går jag back på ditt halsband! ;)

6 Ann-Sofie:

Ohh men du behövde juh inte ta hem dem om det bara var för min skull, du känner jag mig usel. :(

Förresten, är det silverlera du använder dig av? -låtsas som om jag kan något- haha.

7 Magda:

Nej,nej, det ska du inte göra!! Jag tycker bara det är kul när kunder kommer med förslag. Det är ju inte alltid det går, känns bra eller finns tid att genomföra, men det här tecknet/stämpeln som du föreslog är jättebra, håller den lite hemlig tills jag kan visa upp en bild... :)

Och nej, jag jobbar inte med silverlera!

8 Maja:

Får man fråga vad det är för ny stämpel det tisslas här om? :) Vad får man får tryck? Tryck?! Gravyr ju, eller!? :) Aha....nu läste jag sista inlägget från M925 att det är hemlis än så länge... Skynda på! Nyfiken i en strut! :) Kram

9 Maja:

Förresten, tack för info om extra brickor och ringar. :) Ska spana/fundera... Julen närmar sig! :) Dags att fila på önskningar. Kram

10 Magdan:

He,he, nja såå märkvärdigt är det nu inte, men en fin/cool liten stämpel (gravyr) är på G. Men tryck på silver... där sa du nåt... undrar om det går!! Ni är mina bästa inspiratörer, tror jag! :)

Kommentera här: