Första bilderna från ateljén.

  image1076image1074image1075image1071 
Alltså först av allt: ateljébutiken är så extremt übersäker att jag blir helt nojig av alla säkerhetskoder och dörrkoder och nycklar till galler och kassaskåp och nycklar till kassaskåp inne i kassaskåpet.... Hur ska jag hålla reda på allt det här??? Tre övervakningskameror! Och går jag in och glömmer koda av låset går larmet till en sån där utryckningsstation....

En annan sak: jag f a t t a r inte hur jag har fått plats med alla dessa grejer hemma i lägenheten!! Gudars så många saker det har blivit, verktyg, material, kontorsgrejer, papper och pärmar, utställningsgrejer och jag vet inte allt.

Fåtöljen är den allra första möbeln som jag just burit dit. Äntligen får den komma upp ur min källare!

Tänkte försöka montera ned alla lysrör och sätta upp spotlights, samt sätta upp resten av tapeten i morgon...

Kommentarer:

1 Drömma Lotta:

Men guuuud vilken najs tapet!
Den känner jag igen, nyproduktion på någon gammal eller?
Och är det mörka golv jag ser under den söta saken att sitta på :0)
Det kommer att bli superbra,
by the way nu var visst siffran uppe i 80 st..

2 Magdalena:

Hej DrömmaLotta! Vad kul att du är tillbaka :)
Oj 80 besökare, vad kul! ja, golven är mörka och alldeles nylagda, jättefina är de!
Det känns nästan lite overkligt det här, men alltså, jag har kontraktet bredvid mig och så alla de femtiotretton nycklarna...!
God kväll!

3 Madde:

Haha, oj så mycket säkerhetsgrejer! ;) Du vänjer dig säkert!! :) En sådann stol har vi hemma, fast i ett annat tyg! :D Heter det inte Emma-stol? :) Nej, nu ska jag sova. ;) Godnatt!! :)

4 Magdalena:

Hejs Madde!
Det vet jag inte om den heter, den är mkt gammal i allafall. Natt natt!

5 Victoria:

Snyggt! Åh det kommer nog bli superbra det här! Vad roligt för dig:) Bra med bra säkerhet för smyckena och allt annat värdefullt även fast det kan bli jobbigt att hålla reda på det;)

Trevlig helg i den nya atéljen!
Kram kram

6 Maja:

Den där fåtöljen och den där tapeten gör att mitt intresse och nyfikenhet stiger i höjderna!!! Det kommer blir så fint, det är jag säker på! Kram och jobba lugnt :) P.S. Drömmer om mörka golv i hela vår lägenhet, men älsklingen är tveksam. Övertalning pågår! :) D.S.

7 Magda:

Hej kära ni! Det är så roligt att få dela det här med er och att ni är engagerade! Det hela blir liksom ännu roligare!
och Maja: ja antingen mörka golv eller ljusa... eller hur? Nu får jag mörka golv i ateljén och drömmer om vita/vitbetsade hemma i lägenheten. jag får liksom mitt hem tillbaka nu, samtidigt! P & K till er och trevlig helg!
I´ll keep you updated :)

8 Alexandra:

Nått som inte har med det här att göra men hur lång tid tar leveransen om man beställer ett halsband? :)

9 Alexandra:

Hej Alexandra!
Leveranstiden är 3-7 dagar från det att din inbetalning registrerats (tar en bankdag).

Kommentera här: