Mejl från Finland.

161028-46  161028-47
Det är väldigt givande att ha den här direktkontakten med kunden. Många hör av sig när de fått sina smycken och skriver så att jag vill gråta och skratta på samma gång! Tack så väldigt mycket.
Detta mejl kom från Fredrika i Finland (med tillåtelse att publicera det här)

"Hej! Jag ville bara maila och berätta att jag fick smyckena i torsdags (har inte hunnit maila tidigare). Jag är mer än nöjd : ) Det har inte gått en dag utan att jag haft en av dem hängande runt halsen, jag bokstavligen älskar dem. Du har fått en kund som absolut kommer att köpa mera : )
Tusen tack! Vi hörs snart igen!"

Kommentarer:

1 Maja:

Den där silverkulan sticker mig i ögat (på ett för bra sätt). Den skriker "köp mig, köp mig"! Men jag har redan ett halsband med silverkula. Jag har redan ett. :(

2 Magdalena:

Men då kanske jag får tipsa dig om ett par matchande örhängen, de är grymt fina, om jag får säga det själv... Det är de långa, dinglande kulörhängena. Min väninna Frida hade dem på sig när hon sökte jobb - och fick jobbet (tack vare örhängena så klart ;)

3 Louise:

Jättefina smycken och halsband.
Du är verkligen duktig. Ska snart lämna in en beställning.

4 Sigrid:

jag är inte förvånad!

Kommentera här: