Liten hund i fönsterkarm.

161028-103  161028-102
Jag har fortfarande lilla Sally på besök och en av hennes favoritplatser hos mig är i fönsterkarmen, där hon kan följa med i vad som händer här utanför. Jag brukar inte sätta på henne kläder, men det drar ju gärna lite kring fönster och hon låg och darrade av frusenhet. (Att lämna fönsterkarmen var det dock inte tal om!) Därför blev hon insvept i en filt och fick min mössa på huvudet. Men se, då var det där ute inte så spännande längre. Hon tog sig en liten lur istället, där under mössan : ) 

Kommentarer:

1 kendall:

åå en sån liten söt vovve!

2 Anna:

hehe vilken söting!

3 Gunsan:

Sally är en riktig skönhet! Samma fina ögon som damerna i Malaysia!Inte underligt de blir utsedda till Miss Universum!
Sally korar jag till Miss Universum Tax!
Du tar så fina bilder!
Kan man få en digitalbildkopia?
Gunsan

4 Magdalena:

Hej o välkomna hem!! Mössan (som ju DU har stickat!!) tycker jag väldigt mycket om också! Universums finaste mössa :)
Fixar bild, självklart!

Kommentera här: