Fakir, igelkott eller har man blivit någons voodoo-docka??


Min sjukgymnast är som sagt verkligen rar! Men hon verkar inte ha helt koll på det här med nålar...
Det var visst ett tag sedan hon gav akupunktur, men hon läste om en bok förra helgen :)

Förra gången när hon skulle ta bort nålarna, glömde hon var hon hade satt den ena nålen. Hon antog att den måste ha ramlat ned i kläderna. Jag fick helt sonika klä av mig allt jag hade och skaka dem.. Ingen nål någonstans. Skaka en gång till, vika upp och vika ut... Nähä oj då den satt visst kvar uppåt nacken...

Igår stack hon fel och hele min frid vad ont det gjorde, skrek som en stucken gris :o
 
Ikväll bär det av söderut, på weekendresa! Vart får ni gissa!

Kommentarer:

1 Annie:

Nej, men det är helt galet! Du, den sjukgymnasten skulle jag inte gå till!

Kommentera här: