Nytt världsrekord på väg att sättas i Göteborg.

 
I dag kommer Skandinavien-representanten för Guinness Rekordbok på besök till Linnéstaden, Göteborg. Det är närmare bestämt ett rekord i förkylning som håller på att sättas, av en ja, hyfsat ung, kvinnlig göteborgsbo. "Det är verkligen jätteroligt, säger rekordsaspiranten. Tänk att få komma med i Guinness Rekordbok! Nu ska jag bara hålla mig sjuk i några dagar till, så är rekordet satt!" Vi håller tummarna för detta, lycka till med rekordet Magdalena!
 

Kommentarer:

1 Ellie:

Håller tummarna för arr du är frisk nu!! Håll dig borta från stora ansamlingar med folk - flyg, bussresor(!) o annat otyg!!

2 Magda:

Hej kära Ellie :) Tack för omtanken.
Igår satt jag på kören (300 pers) bredvid en hostande kvinna... Jag borde vara immun vid det här laget, men med tanke på att det finns hundratals olika virus (700 tyckte jag att jag läste någonstans) vred jag och vände mig väldigt oroligt på mig stol... Skulle inte förvåna mig om jag får en tredje smitta... Det visade sig förresten att den hostande kvinnan var representanten från Guinness rekordbok :)

Kommentera här: