Kommentarer:

1 Madde:

GOD JUL underbara Magda!! Härlig bild!! Kram

2 elin:

Hej! jag har kollat in dina smycken ett bra tag nu och jag tycker dom är helt underbara. idag såg jag ett fint halsband som jag undrar om du har eller kan göra. det är svårt att förklara men jag ska försöka. halsbandet har två kedjor. den ena kedjan är där två namnbrickor på och på den andra kedjen är där en ring där det står LOVE. kedjorna sitter på något sätt ihop i LOVE-ringen. jag kommer ju inte ihåg exakt för jag såg den på tv men jag tänkte direkt på dina smycken då och tänkte att du kanske hade något sådant. kunde inte hitta det bland smyckena på sidan men jag tänkte att det skadar ju inte att fråga. //elin a

3 Magda/M925:

Hej Madde och tack för din fina kommentar! Du är väldigt härlig själv :)



Elin: Kul att du tänkte på M925 när du såg smycket! Jag hade två olika LOVE-halsband ett tag, men de var inte riktigt som det du beskriver. Det bästa och schysstaste (mest schyssta?) är att köpa det av den som har gjort och hittat på modellen. Men om det är så att du vill kombinera två M925-modeller i ett och samma smycke, går det förstås bra. Mejla i såfall gärna en skiss till [email protected]

God fortsättning!

4 Hon:

Vem é Fabian?

5 Magda igen:

Jag har visst inte presenterat Fabian riktigt! För att alla som beställt under december skulle få sina julklappar i tid, har både Malin och Fabian hjälpt till. Malin känner du/ni säkert redan och Fabian är en ung, stilig klippa, som har hjälpt till med allt från att reda ut dator-haveri under värsta ruschen, till att expediera kunder i butiken på ett utomordentligt trevligt sätt! Om du har ringt till M925 under december har du säkert pratat med Fabian. Ska se om jag kan övertala honom till att ställa upp på ett foto...

Kommentera här: