Kommentarer:

1 Ella:

Grattis till de fina skyltarna. Vad fint det blev!Jag kommer imorgon!

2 Theodora:

Lycka till med butiken! Tror på dig, önskar dig all lycka här från Stockholm! (:

3 Victoria:

Åh vad fina skyltarna är! Grattis nu är det verkligen dags!:)
Lycka till!! Kramar

4 magda:

Hej och TACK :D
... ballonger uppblåsta och jag måste skynda till iväg för att ordna växelpengar. Sen är det i stort sett bara isen i champagnekylaren kvar! Fjärilar... :)

5 Anneli:

Åhhh va spännande! Stort lycka till idag och även framöver!

6 Maja:

Stort grattis och lycka till med butiken! Det kommer gå bra, du är duktig och dina smycken är så vackra och tidlösa. Hoppas vi får se bilder från själva invigningen! Kram

7 Gill Mårtensson:

Lycka till på din stora dag. Det blir säkert en jättestor succé.
Hör av mig när det lugnat ner sig för dig.
Gill

8 Lotta:

Stort lycka till!
Önskar jag bodde närmare,
Jag skulle då besöka din butik bums!
Dina smycken slår allt!
Hälsningar
Lotta i Åtvidaberg

9 Pyngve:

ÅÅH, är det dags nu?! Jag har vart lite "missing in action" det senaste. Jättefint ser det ut som och grattis! Ska kika förbi nästa gång jag är i Gbg.

Kommentera här: