LADY GAGAS VAL FÖLL PÅ GÖTEBORGSFÖRETAGET M925 DESIGN.

Ett rivjärn i hatten.

Att Lady Gaga är förtjust i huvudbonader är ingen nyhet. Men att valet av huvudbonadsleverantör inför nästa turné föll på
en smyckedesigner från Göteborg, var kanske mindre väntat.

"Hon skickade ett meddelande på Facebook helt enkelt," berättar Magdalena, som startade sitt företag M925 för åtta år sedan, för Göteborgsposten: 
-Hello, jag såg ditt rivjärn i guld bland Talenthouses tävlingsbidrag and
I liked it. I want to use it on my next cover and tour."

Men Magdalena tar det med ro. "Ja, jag tycker det är minst lika roligt att min mamma, syrran och mina väninnor vill ha mina smycken, men det är klart att det är en fjäder i hatten att Lady Gaga hörde av sig,
eller nej jag menar rivjärn :)"
 

Kommentarer:

1 Wera:

Ett rivjärn i guld! d går inte av för hackor...

Kommentera här: