Beth på besök!!

I morgon kommer min barn/ungdoms bästa kompis på besök!!!!

Vi var på Språkresa i England, Språkresa i Tyskland, Konfaläger (på bilden, 1989?), Tågluff, Hyrde lgh i Båstad under tennisveckan och ålderslurade in oss på discot Madison varenda kväll :) Vi har gjort radioprogram som vi spelade in på kassett (finns kvar!), Nattfiskat kräftor, Spelat Monopol långt in på morgonkvisten och mycket, mycket mer...

Och - imorgon, skapar vi ännu fler minnen!
VÄLKOMMEN!!!
PS: Måste värma upp med lite Sabrina nu, "Boys, boys ,boys"  :D
OCH lite Bros!!
PS 2: Det är min affisch i bakgrunden :)

Kommentarer:

1 Magd:

Det där burret krävde sin spray... Blev stoppad i tullen på väg hem från språkresan i Torquay för att jag hade för många flaskor med mig hem :) (explosionsrisk :)) Det jag då gjorde var att "ransonera ut" flaskorna, så att alla i gruppen fick minst en av mina hårspraysflaskor i sitt handbagage :)

En sekunds doft av Loréals hårspray och allt kommer tillbaka... jag var 16 år.

2 M igen:

Nej fel av mig! Vid hårspraysincidenten var jag 13 år! 13 år och redan så grymt... smart :D
På bilden var jag 15, snart 16 :)

3 M igen igen:

Och vet ni, jag sparade/jobbade själv ihop till alla dessa resor!

Kommentera här: