Släpp in mig i en Buttericksaffär....

 
...och jag blir entusiastisk som ett litet barn!! Jag vill ha ALLT!!!

Nåt år köpte jag typ alla mina julklappar på Buttericks: pruttkuddar, låtsasblod, fake-tatueringar och allt möjligt sköj under granen. Flytande ögon, hoppande bönor :) Pappa fick nån toarulle tusenlappar och pruttkudden gick till min systers man om jag inte minns fel.

En gång gjorde jag dock en felbedömning. Det var en pojkvän jag hade. Jag bytte ut hans toarulle till en där änden liksom var fastlimmad, så trots att man snurrade och snurrade på rullen, så hittade man den inte... Superkul tyckte jag... Men inte han. Han blev skitstressad och irriterad, stackarn, och inte ens när jag avslöjade tricket tyckte han att det var kul...

Hursomhelst, det är snart dags för slutkoncerter här med mina körer o i den ena är det svart, grått el. RÖTT som gäller i klädväg.

Hittade några vassa set på Buttericks... Frågan är om det ska vara Dominatrix eller Sweet Saloon style??? Om man tar bort piskan (det är ju trots allt en gospelkör :) kanske Dominatrixen ändå???

Och kanske kan man lägga in ett klädbyte någonstans, till discodängarn September?? (Oj nej det är ju i den andra kören :-)

Kommentera här: