Ja men vilken morgon!!


Alltså först sjöng jag med kören i Domkyrkan kl 07.00.

SEN hade jag prickat in i min kalender att Emmaus sålde ut sina grejer i skylten - det var några grejer där som jag ville ha till mitt eget skyltfönster (M925) (och kanske själv också, paljetter, he he)

Det var en väl påpälsad, superskön tjej före mig i kön, som camperade utanför butiken med kaffe och tältstol sedan kl.08.00! Vi skrattade gott åt situationen, varpå det visade sig att detta var Harriet Ohlsson!!!

Oj! Hon är SÅ grym!!! Hon rönte fina framgångar med Hellsongs (se mitt blogginlägg från 2009) och går nu solo under namnet OH, HARRY. Jag såg henne spela med Göteborgssymfonikerna på Koncerthuset för två år sedan och var full av beundran (se blogginlägget jag skrev då!)

HÄR
kan hon ses in action på Folkteatern förra året. (Vilka beats!!)
Jättefin video till I Reclaim my street HÄR
 
PS: Nit-dojjorna på bilden är nu i Harriets ägo.

Kommentera här: