Jubileumspresenter. Halvvägs färdig!



Ett stort transport- och logistikföretag här i Göteborg firar 10 år
och har beställt ett större antal specialgjorda jubileumssmycken från M925.

På torsdag skall hela leveransen vara klar och jag är nu halvvägs!
De lyxiga smyckena levereras i lyxiga askar och bagar med företagets jubileumslogotype.

Det har varit superroligt att jobba med den här beställningen;
förutom att arbetsgruppen på företaget var väldigt trevliga och roliga att ha att göra med
har det heller inte snålats på något: det har blivit det bästa av allt! 

Företaget var ute i god tid, så vi har hunnit testa några olika varianter. Vid ett möte hade vi besök av två diamanthandlare som mer eller mindre hällde ut ädla stenar över hela bordet - och ner på golvet... Det slutade med att vi struntade i rubinerna - och jag har anmält mig till en kurs i ädelstensgeologi på universitetet till hösten :)

Återkommer med bilder på innehållet i påsarna...

Kommentarer:

1 Ebba:

Makalöst roligt!! Du har ursnygga smycken -Du är verkligen på G!

2 Elli:

Grattis Magda!!!

Du är verkligen värd detta....för det finns bara en som är bäst....och det är DU!



Kramar

3 Magda M925:

Hej Ebba & Elli!

Tack så jättemycket, det var ett fint förtroende jag fick av detta väletablerade företag. Så kul att de vågade satsa på en uppstickare!! Nu är smyckena levererade och klara. Och jag, 176 lödningar senare, behöver en ledig dag!!

kraMar

Kommentera här: