Kommentarer:

1 Ebba:

8 pers.kan nog pressa sig in!! Var du själv en av dessa i telefonkuren???

2 Anneli:

Jag satsar på 9 personer:)

3 Cassandra:

Jag gissar på 9 st :)

4 Magdalena/ M925:

Bra, bra - gissa på! Anneli och Cassandra - ni gissade lika som ni ser... Ni har möjlighet att ändra er gissning, men om ni vill ligga kvar på 9 och det skulle vara rätt, blir det lottning mellan er :)

Ebba: jag kom försent fram och fick inte plats...

5 Louise:

Jag gissar på 7 personer!

6 Jonas:

Jag tror att 10 personer får plats!

7 Melika:

Jag tror 10 personer :P

8 Anneli:

Magda: Jag håller fast vid mina 9 pers och hoppas att jag har tur i spel:)

9 Magda:

Hej allihop och tack för gissningarna!

Faktum är att hela ELVA personer fick plats!!



Därmed gissade Jonas och Melika närmast. Vid lottning drog jag fram MELIKA som vinnare.



Grattis till dig!

(Anneli: på´at igen...:)

10 Melika:

Heej gud va glad jag blev när jag läste att jag vann, vinner typ aldrig! :P Min hotmail laggar så jag har skrivit in min skolmail istället ([email protected]), skulle du kunna kontakta mig där istället? :D

Kommentera här: