Hoxton & Regents Canal.


Jag tror jag börjar bakifrån...
Från en av bonus-
dagarna pga vulkan-
askan!

Man kan lätt spendera ett helt dygn i Hoxton!


Att strosa längs Regents canal i vårsolen...






 

 



Och ta en liten latte-paus på sprillans nyöppnade
Towpath, just vid Withmore bridge...

 

   

 


...Är definitivt bättre än att stå i buss/tågkö...


Breakfast Club (ovan), Zigfrieds och Hoxton Bar (ovan t.h), vid Hoxton Square. Den senare ägs av Andreas Åkerlund - Jonas Åkerlunds bror. Där visas fotografen Phil Miller´s fotocollage i gigantiska storlekar maj månad ut.

Kommentarer:

1 Ebba:

Åh så mysigt det ser ut! Tur att du kunde njuta av dina bonusdagar!!

2 Magda M925:

Hej Ebba!

Ja det var det verkligen... Bonusdagarna var bra, de låg liksom helt öppna för spontanitet och överraskningar. Ganska intressant faktiskt. Jag tog dagarna för vad de var, insåg att det inte hjälpte att oroa mig. Att det enda jag kunde göra var att njuta (efter att ha suttit på bibliotek och mejlat kunder etc i tre timmar...)

Kommentera här: