FAST I LONDON! Uppdatering 4, torsdag

Kara kund / lasare!
Mitt flyg hem till Goteborg ar installt pga vulkanaskan fran Island...

Hoppas komma med ett tag istallet i morgon, men det ar typ kaos pa tagstationen. Tagresa tar 34 timmar och 3 byten. Inget bra slut pa min harliga, harliga resa..!

Hoppas kunna vara pa plats och oppna affaren pa Plantagegatan I Gbg pa onsdag, men jag kan tyvarr inte lova att det blir sa...

UPPDATERING:

Alla tag fulla idag. Efter 1 timmes koande tidigt i morse, fick jag reda pa det samt att jag endast kan kopa biljett till Paris. Och i Paris ar det uppenbarligen tagstrejk?!

Darfor bestamde jag mig for att satsa pa en flygbiljett till Rygge, Oslo pa torsdag (det enda som fanns kvar) Sen taxi till bussstation och sen buss till Goteborg. Om allt gar vagen ar jag i Gbg kl 01.30 torsdag natt.

Jag forstar inte att man kan fixa en hjarttransplantation - men inte losa det har problemet?! Man borde kunna uppfinna ett motor-filter eller flyga under/over/runt om askmolnet??

UPPDAT 3:
KOADE HELA KVALLEN IGAR PA VICTORIA BUSSSTATION O LYCKADES FA TAG I EN BUSSBILJETT MANDAG - 34 TIMMARS RESA!! mEN hoppas fortf pa flyg imorgon torsd alt. lordag!


UPPDATERING 4
sitter nu pa Stansted Airport. Dramatisk morgon - det inte gick att checka in online... Vantar nu och hoppas pa att inget nytt askmoln dyker upp. De svenska flygplatserna ar visst stangda igen, men min flight gar till Oslo... Sa hall tummarna!
Jag har 1 kilos overvikt, sa jag far ga in pa the ladies room och kla pa mig ett par tre lager till :)

Kommentera här: