I extas pa Saint Martins.

Halla dar!
Ar i extas. Lar mig en massa nytt. Nya tekniker, nya material. Med en larare med en ganska morbid laggning :) doda spindlar och dockor med blodande ogon och sant dar. Konst ;)

De ovriga kursdeltagarna ar fran Argentina, Mexiko, Kroatien, Hong Kong, Tokyo. EN enda deltagare ar fran London!

Forsoker knipa hela dagen, for tiden racker inte riktigt till, till allt jag vill testa. Och det dyker upp nya ideer hela tiden. Hur somhelst, maste man sa maste man och da kissar jag pa samma WC som Stella Mc Cartney m fl grandioser som har studerat har pa Saint Martins.

Kommentarer:

1 Emelie:

Häftigt det låter! Ska bli spännande att se vad du hittar på för nytt med all den nya inspirationen du får där borta!

2 Madde:

vad roligt att höra Magda!!!

3 Elizabeth:

KUL!



Då ser jag i alla fall fram emot att kunna smita in i din ursöta affär inom kort och se alla ideér som blivit verklighet...ler....å då kommer jag mycket troligt att införskaffa en eller annan kreation.



Ha det bra!



//Elli

Kommentera här: