Magda flygare till Gotland!


I helgen ska jag ut och flyga, i ett litet enmotorigt Cessna-plan!

Inte över Grand Canyon, som här på bilderna, utan till Gotland!

Jag är rätt nervös. Vädret kan skifta ganska snabbt här i Sverige under hösten och Östersjön är stor...

Det är en kompis´kompis som jag inte har träffat tidigare :o som är piloten. Så bor du i Göteborg, Borås, Jönköping, Aneby, Vimmerby, Västervik och hör nåt brummande uppe i luften imorgon vid lunchtid, så är det nog jag!!

Återkommer på måndag med bilder från turen - och från Visby!
Kram på er och ha en skön helg!

Kommentarer:

1 Ella:

Lyckis du som sett Grand Canyon!! Jag har varit där men vågade inte göra helikopterfärden! En reseförfattare, Howard Hillman rankade denna plats som en av världens största turistattraktioner!

2 Magda:

Ja, där är jag faktiskt en riktig lyckost, det är ett minne för livet! Det var en tidig morgon, klarblå himmel och det låg lite snö på det översta skiktet. Det är visst inte så ofta det snöar i Grand Canyon och än mer sällsynt att den blir liggande.

Kommentera här: