Kommentarer:

1 Victoria:

Åh vad fint! Är det du som fixat? ;)

Kram, hoppas du mår bra!

2 Aset:

Ohh riktigt fint :D Hur ska du fira alla hjärtans dag?

3 Magda/M925:

Hej Vickan och Aset :)

Det är jag och Fabian ihop som åstadkom den tjusiga Alla Hjärtan-hinken.

Tja, jag får hoppas att det är någon stilig prins som överraskar mig. Om jag ska vara helt ärlig är jag väldigt överraskad - och lite avundsjuk - hur många gulliga killar det verkar finnas, som beställer smycken med jättefina texter på, till sina flickvänner... Hmm, var hittar man såna?? Vet du?

4 Maja:

Jättevackert! Det berör. Undrar om jag får ngt på alla hjärtans dag. I år har jag inte sagt ett knyst. Få se... :) Kram på dig gumman!

5 Ebba:

Tjusigt med cava,ishink o röda hjärtan! men du, jag tror det är flickvännerna som informerar om M925:s häftiga smycken...Själv ska jag köpa hem en cava....

6 Ann-Sofie:

Jag har ingen aning om vart man kan hitta bra män. :/ jag ska fira alla hjärtans dag med mamsen imorgon kväll jag. Laddat upp mett en presentpåse med massa kaffe, gelehjärtan och chokladpraliner. Jag måste tycka om mamma supermycket med tanke på att chokladpralinerna kostade 29 spänn styck :/ Men vad gör man inte för sin fina mamma? :D



KRAM!

7 Magda/M925:

Håller med... mammor är bra :)

Kommentera här: