Presenttips till Alla Hjärtans Dag 14/2.

 
 
 
En lyxig present att önska sig till Alla hjärtan är Silvermedaljongen som Madde har på sig härintill! 

Kanske med en eller två små foton inuti,  som du sen kan smygtitta på, på jobbet, när det behövs...  Man behöver stärka sig ibland :)

-Stor och helt ren (alltså inga krusiduller på den) Klassisk. Tidlös.

Min egen favoritversion av medaljongen är borstad, som på bilden, med den fina och kraftiga Cordellkedjan, 80 cm.

www.m925.se
[email protected]

 
 

Kommentarer:

1 Sara Sjöberg:

Hej hopp!! Jag vill bara säga att jag är alldeles, alldeles ÖVERFÖRTJUST i kulringen som jag köpt av dig! Den är supersnygg och du är JÄTTEDUKTIG!!



Jag är så glad att jag hittat dig och kommer att SHOPPA MER framöver :)



ha en underbar helg!

Kram

Kommentera här: