Ha en fin Valborgsmässohelg!

Ha en skön Valborg kära läsare!
Fick en komplimang här ute på gatan för mina bralls, så jag tänkte fiska efter fler här på bloggen ;)


Haremsbrallorna inköptes i Paris för 2-3 år sen. Nu verkar det som att de blir inne i sommar :) Grymme-luftiga och sköna.

Randiga tröjan är mammas, som jag "lånade" (läs: norpade) i helgen. Den är oemotståndligt mjuk och len!

Sandalerna är nya för säsongen, från Phorm. Får se hur länge de är vita :o

Silver-nagellack, brun-utan-sol, Långt poesihalsband, Charlstonarmband och Prinsessörhängen från www.m925.se Så-klart!

Kommentarer:

1 Emelie:

Jättefina sandaler!!! Såg dessutom bekväma ut. =) Trevlig Valborg på dig!

2 Sara:

Hej Magdalena!

Sandalerna är verkligen fina!

Jag undrar var kan man köpa Phorm sandaler?

3 Magda:

Hej Sara! Tack, jag är mer än nöjd med köpet! Jag köpte dem i en skoaffär på Vegagatan (Nära Slottsskogen) här i Göteborg, de säljer även bla Tiger-skor vansinnigt billigt. De säljer ut lite udda modeller och provkollektioner. Även herrskor. Mkt snyggt till bra priser!

Kommentera här: