Plektrumsmycke från M925 Design.


Designtorget har tagit in Plektrumhalsbanden (med texten ROCK MY WORLD) och här på bloggen lanseras nu Plektrumörhängen från M925 (även dessa kommer inom kort att finnas på Designtorget i Göteborg, Västerås, Sickla och Västermalmsgallerian på Söder i Stockholm.

Hos m925.se kan du själv välja vilken text du vill ha på plektrumet och om du vill skriva texten/namnen centrerat eller längs med kanten.

Plektrumörhängena fås i valfri längd (jag gillar att ha de två örhängena olika långa).

Kommentarer:

1 Elli:

Hej



Vad fina dom var.....nästan, men bara nästan...ler så att dom skulle passa med det fina långa halsbandet.



Tack för att du är så snäll och speciellt tack för att du gör så fina saker som jag älskar att ha på mig.



2 Elli:

Hej



Vad fina dom var.....nästan, men bara nästan...ler så att dom skulle passa med det fina långa halsbandet.



Tack för att du är så snäll och speciellt tack för att du gör så fina saker som jag älskar att ha på mig.



3 Magda:

Hej Elli!

Tack själv, du entusiastiska stamkund! Idag var jag lite hungrig när ni kom, blodsockerfall :O Ibland är det lite sent att äta lunch kl. 13! Tur att du tyckte jag var snäll ändå! ;)

Kommentera här: