Mmmedelhavet!

Nu är jag hemma igen efter några härliga dagar på Costa Blanca i Spanien.

Timingen var optimal. Det blåste och regnade när jag sprang ut från Avgångshallen (bild 1) och hamnade några timmar senare bland hibiskus, kaktusar och palmer. Badtanter och badvakter. 

 
 


Det första jag gjorde när jag kom hem?? - Bokade en ny resa!

Imorgon får du följa med på utflykt till den mysiga byn Altea, här på bloggen. Fint resetips till pittoreska gränder och sagolika utsiker. Lite praktisk how-to-info får du då också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Maja:

Välkommen hem! Hoppas du fått massor av sol på sig! Här är det inte så hrmm...medelhavigt... :) Kram

2 Ebba:

Vilka läckra bilder från Spanien! Här i Väst-Svedala har det det regnat och blåst så förskräckligt!

3 Magda/M925:

Tack Majsan o Ebba :) Ja massor av sol, det var härligt! Men mitt var det tvunget att uppsöka skugga!

Kommentera här: