Kommentarer:

1 Louise:

Jag undrar om gulddoublén sitter bra. Jag har några förgyllda smycken här hemma där guldet har "skavts" av relativt fort.

2 Magdalena:

Hej Louise! Eftersom det bara är det yttersta lagret som är guld, bör man vara lite extra försiktig med det och inte använda det när man duschar, badar, idrottar, sover. Framsidan kommer då att hålla sig fin länge. Man bör heller inte putsa det med starka kemikaliska rengöringsbad, utan bara använda putsduk eller diskmedel. På baksidan av halsbandet, som ligger mot huden hela tiden, kan guldlagret successivt tunnas ut med tiden.

3 Madde:

Såå vackra!! :) Och vad romantiskt att bära sin makes namn på bröllopet.. Jag får allt hälsa på dig snart. Nu åker jag om lite mer en en vecka till Malta (gulp) men när jag kommer tillbaka kanske? :) Stor kram från mig!

4 Nattis:

hej hej måste säga att dessa halsband är otroligt vackra. Tänkte höra om det finns möjlighet med örhängen (ringar) med namn i också eller om det bara finns i armband & halsband?

5 M925/Magdalena:

Hej Nattis!

Antar att du också är ett Sex-In-City-fan :)

Har inte missat att Carrie har sådana örhängen som du beskriver... Vet bara inte riktigt hur man kan lösa det rent produktionsmässigt och till ett vettigt pris. Men det vore superkul att kunna erbjuda sådana... Jag får forska lite i det :)

6 Theodora:

Nu blir jag riktigt sugen på ett sånt här halsband/armband, riktigt snyggt gjort magda!

7 Marte:

Hei! Fant smykkene dine på en nettside. Jeg elsker de simpelthen!! Min gode venninne venter barn disse dagene, og jeg ønsker å bestille et med navnet på hennes lille prinsesse. Så på nettsidene at du har utsalg i Oslo.. Får jeg navn på smykkene der? Eller må jeg bestille det på nett?



På forhånd takk!



Marte

8 Marte:

mener forresten de smykkene med hjerter osv.. :)

9 Magda:

Hej Marte!

Tak för kommentaren, så göy (?) med norskt besök :)

Jag är ett stort fan av de norska fjällen och av Erlend Loe! Designtorget i Oslo har ca 5 modeller i Poesiserien, alltså inte hjärtsmyckena som du är intresserad av. Men du är förstås hjärtligt välkommen att beställa via hemsidan!

Glad Midsommar!

10 Nattis:

Jo är ett riktigt sex and the city fan =)

Det förstår jag, men om det någon gång skulle bli möjligt med örhängen ska jag genast bäställa =)

Tack för att du tog dig tid att svara.

Kommentera här: