Ny smyckeserie med kaffetema, från M925 Design.

 
Premiär för Kaffekollektionen från M925 Design.

Kaffebönor är så fina, tycker jag, varje böna är helt unik. Vackra på sitt alldeles egna spruckna sätt.

Jag  tycker förstås väldigt mycket om kaffe också, det är tur att det finns koffeinfritt kaffe,
för skulle jag annars dricka så mycket kaffe som jag vill, skulle jag bara sitta här och skaka :D

Bönorna är gjutna i två olika former, så att de blir lite olika varandra.
 Lite "One but not the same-U2-inspirerat"... Lite långsökt kanske :)

Du som handlar ett smycke ur kaffe-serien på invigningsdagen nu på fredag, får en Kaffe Latte på köpet, på Star Cups härliga uteservering som ligger alldeles intill :)

VÄLKOMMEN hälsar Magdalena - M:et i M925

Kommentarer:

1 Madeléne:

Superfina "kaffesmycken" verkligen! Någon gång framöver dimper nog ett par av de tjusiga örhängena ner i min brevlåda ^^

2 T.:

Beställde för en liten tid sedan ett poesihalsband till min Mamma, det blev hennes födelsedagspresent. Ville bara tacka för det otroligt fina smycket jag fick hem, & som Mamma blev mer än nöjd med :) Tack!

3 Madde:

Åh äntligen! :D Vad fina!! Och gratis kaffe-latte låter ju som rena drömmen. Tvärr kan jag inte komma eftersom jag är i Bohuslän då. :( Verkligen otur! Kram

4 Victoria:

Åh vad fina de är! Jag giller verkligen "One but not the same" inspirationen!:)
Hoppas att jag kan komma så att vi ses på fredag!:)
Kram

5 Camilla:

Jag lånade två bilder av dina smycken (med tydlig hänvisning till var de var tagna) och skrev ett inlägg om din nya butik i min blogg. Hoppas att det var ok (om du misstycker, maila bara så tar jag bort inlägget omg)och lycka till med butiken. Du gör jättevackra smycken :D

6 Magda/ M925:

Hej allihop och tack ska ni ha!
Camilla: jag är bara tacksam, se detta blogginlägg: http://m925.blogg.se/1208875307_tusen_tack_alla_blogg.html

7 Angelica:

Vilka häftiga smycken! Lite annorlunda och coola!

8 Ebba:

Åh, såå läckra kaffebönor!!
Grattis till din affär, som du har jobbat..

Kommentera här: