Kommentarer:

1 Maja:

Sannerligen är det en vacker höst! :) Igår blåste det dock riktigt kallt. Men färgerna var underbara, trots blåsten! Det är höst det, färger!

2 Magdalena:

Hej Maja!
ja visst är det kallt... det håller jag med dig om! Dags att ta fram handskarna också!
Ha en hääärlig helg!
/M.

3 Ann-Sofie:

Ohh vilka fina kort. Och du är verkligen jättefin.
Mmm här skiner solen hela dagarna långa. Dock med inslag av kall blåst då och då.

Soliga kramar från värmland. :D

4 Magdalena:

Hej Ann-sofie alias Gwen ;) och tack för kommentaren :)
Härligt att det är fint i Värmland också!!
P&K!

5 Maja:

Igår köpte jag noppmaskin, så nu ska jag noppa bort noppor (mycket noppor) från en lång tjock grön halsduk. Den är i akryl, tyvärr, för att jag inte tål ull. Men nu ska den bli som ny. Den är lååååång och tjock, sade jag inte det. ;)

6 Magdalena igen:

Du Maja, en sån där noppmaskin vill jag gärna ha också! Var får man tag på det? (På nätet, hoppas jag!)

7 Jennifer:

Åh vilka fina höstbilder Magda =)
Kommer du till Stockholm snart?

8 Magdalena:

Hej Jen! Inget inplanerat, men det hade verkligen varit roligt! Längesedan jag var där nu!

9 Maja:

Jag köpte min på Clas Olsson (eller hur det nu stavas, hehe), den är från OBH Nordica. Den är bra! :) Visst får man tömma behållaren och rensa bland småknivarna, men å andra sidan blev min halsduk snygg. :)

10 Angelica:

Ah, harligt med hostbilder i den stnadiga 30 gradiga varmen! Hoppas att ni njuter av hosten dar hemma. Soffmys med varmeljus och bra bocker!

11 Natalie:

Vilka fina höstbilder:D
Ha det gött

12 Ella:

Haerliga hoestbilder. Haer i Spanien har vi nu fatt sol igen efter haeftiga regn.
Ha det saa gott

13 Magdalena igen, igen:

Hej o tack hörrni, det är så roligt att få era kommentarer! :)

Kommentera här: