Kommentarer:

1 Maja:

Kärleksfullt är ett ord som sammanfattar det hela! :) Vackert!

2 Victoria:

Jag håller med Maja det var ett perfekt ord att sammanfatta det med! Superfint tänkt verkligen!!

3 Madde:

Ååh, vad sött!! :)
Vet du vad jag såg idag? :D Jag var inne på hemsidan och spanade på julklappar och ser till min förvåning det vackra fågelhalsbandet samt örhängerna! Såå fina!! Samtidigt som jag blir lite sur på mig själv att jag inte sett detta förut så blev jag lite glad, nu har jag ännu en sak att skriva på julklappslistan! :) Ha det fint!
Kram!

4 Ann-Sofie:

Mmm en jättefin och kärleksfull gest :D

5 Magdalena:

Hi,hi, Madde - du är uppmärksam du!!!

Fåglarna är en nyhet som bara har smugit sig in, bakom kulisserna!! Tänkte presentera dem lite närmare här på bloggen!

6 Magdalena igen:

...det kommer in så många fina beställningar, nu fick jag just in en akut och tårframkallande en Smyckogram-beställning till Fars Dag...

Kommentera här: