Shout Out Louds.

image471
Åhhh,  som det gamla Cure-fan jag är, har jag fått nippan på Shout Out Louds musik! Upptäckte bandet tack vare senaste Sonic-tidningen.

S.O.L spritter Cure-pop som när den var som piggast! (Ni har säkert hört sommarhiten "Tonight I have to leave it") Bra bra bra! Dessutom kommer bandet från Jönköpingstrakten, där jag ju också kommer från, vilket känns extra kul! (Men jag är glad att texterna inte handlar om mig, då hade jag nog blivit ledsen... sånt där konstigt man börjar tänka på när man själv har spelat musik.)

Närmsta spelning ser ni på bandets hemsida och få några smakprov på deras My Space-sida. Kolla kolla kolla!

10 augusti och Way out West-festivalen i Gbg: kom kom kom!
Rock the world S.O.L !
Pressbild från bandets hemsida.

Kommentarer:

1 Angelica:

Tack för tipset! Musik är aldrig dumt!

Jag har länkat hit från min blogg, säg till om det inte är okej.

2 Magdalena:

Halloj Angelica! Länka på du bara! Jätteskoj!
/M.

Kommentera här: