Intervjuad!

image238Torsdagen den 12 april får Sverige ett nytt modemagasin vid namn Modette. Ett magasin för nyfikna unga kvinnor, där personlig stil är viktigare än att slaviskt följa trenderna och gatans mode lika viktigt som catwalkens. I redaktionen finns b.la. Kicki Berg (tidigare MTV), Eleonore Nygårds (Ytligheter) och flera andra spännande personer.

I nummer två som utkommer 15:e maj, kommer det att finnas en artikel om uppstickare inom svensk smyckedesign. Gissa vem som kommer vara med i den! Missa inte det!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh,kuö för dig! Grattis!

2 Victoria:

Vad roligt! Grattis Magda!
Kramar Victoria

3 Madde:

Åå vad roligt för dig!! :D Hade redan tänkt köpa det första nummret men nu måste jag ju VERKLIGEN det! :D
Du är utmanad, läs mer på min blogg! :)

4 Magdalena/M925:

Tack, kära ni!! Kom just på att jag har sjungit "I will survive"-låten hela vägen hem från yogan!! :D

Madde: Jisses!! Det var ingen dålig utmaning! Men det är klart att jag antar den... :))

5 Magdalena igen:

...jag skrev ju först att det var i första numret artikeln kommer med... det var fel :o Det blir i andra numret! (Försökte hitta info på deras hemsida om hur ofta tidningen kommer att ges ut, men hittade det inte... någon som vet??)

6 Louise:

det spelar ingen roll för jag tänker köpa både det först och det andra numret :)jätteroligt för dig, men det är ju inte konstigt att du får så mycket uppmärksamhet, när du är så duktig!

7 Maja:

Nr 1 av Modette kommer jag få gratis hem. Deltog i en undersökning de skickade via mail, och som tack för man första numret gratis. Nr 2 ska jag köpa för M925 är med. Känner du till smyckesmärket? ;)

8 angelica:

smyckerna är jätte fina!

9 Ann-Sofie:

Grattis raris :) Så himla roligt att se att det går så bra för dig. Kram kram.

10 Magdalena:

Louise, Maja, Angelica, Ann-Sofie! Tack för era fina kommentarer! Jag blir jätteglad!! :) Ha en skön helg!

11 Johanna:

Ska bli så spännande att läsa det första numret!

12 Magdalena:

Hej Johanna! Tack för kommentaren och för ditt M925-inlägg på din blogg!! :) Härligt att du gillar halsbandet!!

Kommentera här: