Kommentarer:

1 Maja:

Jag håller med dig! Jag älskar dina smycken! :) Jag är för trött för att få ur mig något vettigt. :/

2 Jennifer:

Om jag fastnar för en person och hennes hantverk har jag inga problem med att föra det vidar. Det är ju trots allt så att eget beröm lukar illa så det är jättebra att få draghjälp av kunder och vänner.
Jag la in ett "idag är jag glad för silversmeden Magdalena Johne osv osv" i vårt forum häromdagen, alltid leder det till lite uppmärksamhet i alla fall.
Ha det gott tjejen =)
/Jen

3 Madde:

Jag läste intervjun igår!! :D Jag sprang in på Hemköp och tjuvläste (hade inga pengar med mig) spalten, men kände hela tiden hur personalen stod irriterat och glodde så fick tillslut lägga ifrån mig tidningen. ;) Men måste köpa nummret nu i helgen!! :) Vad roligt för dig! Måste kännas kul att se sig själv bli intervjuad i en tidning!! :D Och ja, du har världens bästaste priser!
Kraam!! :)

4 Pyngve:

Va roligt för dig! Jag måste också köpa tidningen snart för att få läsa om dig! :)
Har ju vart sugen på att köpa smycken ifrån dig läääänge, men haft dåligt med pengar osv. Men NU ska jag lägga en order, då systra min fyller 35 år i sommar. Ska glädja henne med ett smycke tillverkat av dig och skicka det ända bort till Usa ;). Jag går in på din hemsida och betäller NUU!
Ha en fortsatt trevlig sommar!

5 Angelica:

Vad roligt för dig! Kanon kul! Hoppas att fler beställningar rullar in nu!

6 Sigrid:

jävlar vad coolt!

7 Magdalena:

Helloooo!
Tack för kommentarerna allihop!! Så glad jag blir!
Snart god natt!

8 Sarah:

Underbart roligt för dig! Tänk vad stort detta faktiskt är och hur många tusentals kronor som andra istället lägger på reklam... detta tror jag är oslagbar marknadsföring för dig!

Kommentera här: