Magda blir krönikör!

image676Vänner,
Det har hänt ännu en sådan där riktigt rolig grej. Jag har blivit tillfrågad av nättidningen/communityn Pausa att skriva nästa krönika!

Pausa.se är en mötesplats på nätet för tjejer och kvinnor som älskar det goda och vackra i livet och som vill inspirera, stötta och tipsa varandra. 

Här hittar du artiklar, trender, mat & vintips, coacher & experter som svarar på frågor av olika slag (allt från trädgård till konfliktlösning och försäkringar etc.).

Så småningom kommer även en inspirationssida att komma upp på Pausa.se, där inspirerande förebilder, kvinnor som älskar det dom gör, som har förverkligat en dröm eller drivit igenom en idé eller ett projekt, ger inspiration till andra.

Jag har även blivit tillfrågad att dela med mig av min energi på den kommande inspirationssidan och det gör jag gärna! Väl mött på Pausa!

Kommentarer:

1 Madde:

Åå vad roligt för dig!! Riktigt kul!! :D
Kram!

2 Magda:

Tack Madde! Sitter och filar på några olika texter just nu. Troligtvis väljer jag den som handlar om min allra första gång på silversmideskurs!
Fortsatt skön kväll!

3 Victoria:

Kul! Grattis:)
kramar

4 Ella:

Grattis!
Det ska bli kul att läsa!
Har redan anmält mig som medlem på Pausa!

5 Maja:

Hej! Oh vad kul! Det ska verkligen bli roligt att få läsa det du skriver! Stort grattis! *kram*

6 Jennifer:

Grattis Magdalena =) verkligen kul. Ska bli kul att läsa din krönika sen, säg till när din krönika ligger ute.

7 Magdalena igen:

Hej!
Tack igen! Det är gratis att bli medlem där, men man måste inte vara medlem för att läsa artiklar etc.!

Kommentera här: