Kommentarer:

1 Maja:

Det där var riktigt snyggt! Jag gillar stilrena, enkla smycken, finner sådana smycken kraftfulla i sitt uttryck. Svårt att förklara, det är bara en känsla jag har.

2 Caroline:

Hej raring, tack för ditt inlägg!Gillar din sida och guuud vilken fint halsband =)
Kramis Carro

3 Magdalena:

Hej Maja & Caroline!
Tack för inläggen! Kul med så snabb respons! Jag håller på för fullt här i min lilla verkstad för att försöka få till några snygga örhänget till LOVE-halsbandet!!

4 Emilia:

Hej, vad roligt att du har skaffat en blogg! Ville bara säga att jag blev supernöjd med ärtlänk poesi armbandet som jag beställde i julklapp till mig själv :) Den var verkligen så himla fin och passade perfekt! :) Mvh Emilia.

5 Emilia:

Jo föressten, såg i ett av dina tidigare inlägg en bild med ingraverad text på ringen till ärtlänk poesi armbandet/halsbandet. Det var jättefint! Nu är det så att jag undrar om det går att få ett namn ingraverat på sitt armband såhär i efterhand?

6 Magdalena:

Hej Emilia!
Kul att du blev nöjd! Bilden du menar ligger fortfarande kvar här, du ser länken i högermenyn på bloggen!
Du kan skicka armbandet till mig, så fixar jag det! Adressen har du!

7 Pepija:

Hej Magdalena! Måste tacka igen för halsbandet, det var otroligt sött, en klar favorit :) Jag har gått förbi röd prickig katt några gånger och kikat i skyltfönstret (vi bor ju på samma gata) men aldrig vågat mig in, men jag skall helt klart göra det. En annan lite rolig sak är att jag egentligen kommer från Floda, där du har återförsäljare hos Butiken på Ön :) God fortsättning /Susanne Cervin

8 Ullen:

Bokenäs?! Inte långt från där i bor på sommaren. Kan du adda min email till någon form av utskick så jag inte missar detta! Jag gillar smyckena mer och mer. Skulle va ul att äga något!

9 Magdalena:

Hallå Ullen! Nähä?! Vad kul! Där är så vackert!
Jag fick aldrig din emailadress :) Men du kan själv adda den på fliken "Nyhetsbrev" på hemsidan (www.m925.se)

10 Magdalena:

Pepija/Susanne :)
Kul att du gillade vinsten! Jag tycker absolut du ska gå in i butiken Prickig Röd! Både vintage och nydesign! Och det är som sagt ett supermysigt par som har butiken! Du får hälsa från mig! :)

11 Jeanie:

Kul att du har skaffat en blogg Magdalena, passar din sida bra. Keep up the good work!

12 Olinda:

Läckert!! Fick hem detta idag: http://www.zylber.com/artikel/2304/?cat=3&bra=&cam=&search=hj%E4rta&sort=2&p=4
Vad tycks? Tycker det är toksnyggt!!!

13 Magdalena/M925:

Ha,ha! En konkurrent till mig! Men gud priset: 840 kr!!! Du milde... jag kanske ska höja mina?? :)

Kommentera här: