Magdas julkort!

image1147Milde Tider, jag är f ä r d i g med julens beställningar (sånär som på dina kristaller Amelie, dem får jag ta imorgon...) Känner mig nästan chockad. I mitten på november sa det bara P A M !!! Och sedan dess har jag jobbat som en galning!

Ni skulle sett mig idag: kl 16 tog jag mig samman för att äntligen få iväg de där julkorten. Så märkte jag att de inte räckte. Ut på stan (släpandes på Sally - inte ens hon kunde hålla min takt!) -  inga julkort någonstans. Det sluta´med att jag fick köpa dem du ser ovan - med sånadär påklistrade ögon som snurrar :o

Kommentarer:

1 Victoria:

Haha stackare! Jag förstår att du har varit stressad och jag måste säga som Madde i kommentaren till förra inlägget -Du är DUKTIG!! BÄST till och med:)
GOD JUL Magda ta det lugnt och bara njuuuut!
KRAMAR

2 Daniel:

Bra jobbat Magda!
Skönt att maratonloppet är över för dig. Men nu måste du ta hand om dig lite också. Det finns ju faktiskt en gräns för hur mycket man orkar. Jag gjorde ju samma sak för snart en månad sen. De senaste veckorna har jag tagit mig mycket tid för att ta det lugnt och återhämta mig. Tror bestämt det är dags för dig att göra samma sak. Ha en riktigt skön och njutbar jul! Hoppas vi ses i mellandagarna...

3 Jennifer:

Haha...jag skulle mycket hellre få dom där som julkort än dom gamla traditionella. Dom kmmer att göra succé Magdalena.

Passar på att önska dig en förtrollad jul och ett underbart nyår. Har du inga planer för nyår så är du härmed inbjuden på supé hos oss i estocholmo.

Kram

4 Louise:

Idag kom Måns bricka med posten. Tack så mycket för ett fin bricka och ett otroligt snabbt arbete. Man kan inte annat än säga att du är bäst!
God Jul & Gott nytt år

PS. du får givetvis en bild på Måns iförd brickan så fort han har öppnat paketet på julafton :)

5 Angelica:

De är kanonfina! Mycket bättre ä mina egna julkort, de som fortfarande ligger
oskrivna! :) Du åfr ha en så skön jul! Ta hand om dig!

6 Magdalena:

Hej!!
Gärna bild påp Måns, Louise!
Och Jen: vilket erbjudande!! TACK för inbjudan, vad kul! Jag har inte på långa vägar hunnit tänka på nyår... men det ska jag göra imorgon (idag har jag varit på IKEA och tänker bara på att skruva i alla skruvar rätt...)Hur svårt kan det vara????!!!
Jag hör av mig!
kraM från Götet!

7 Magda glömde visst Angelica:

God Jul till dig med Angelica! Skönt att vara hemma igen, va?!

Kommentera här: