Vingarna åter luftade!

  image392 image399 image393
Har just kommit hem från en underbar och uppfriskande helg i mitt älskade Köpenhamn! Jag bodde ju där i sex år och jag känner mig fortfarande hemma i Kph. Det var, som alltid, roligt och mysigt att träffa Frida (som ju är vårens modell för M925) och vi tog några fina bilder med de nya rosett-smyckena, som är gjutna i silver.

image397image398På fredagskvällen dök jag upp på fredagsbar på Fridas jobb på en Designbyrå. Supertrevligt med många intressanta och livliga diskussioner! Lite pinsamt bara att jag framåt småtimmarna råkade välta ett bord fyllt med glas och flaskor..!  Bålen måste ha varit spetsad med nåt, misstänker jag : )

Kommentarer:

1 Frida:

Hej Magda! Så roligt att ha dig på besök, kom snart tillbaka :) Jag sitter och tittar på mitt fina rosett-halsband, som jag tycker åhhh så mycket om!
Hoppas resan hem gick fint. Kramar från køben, Frida

2 Angelica:

Har aldrig varit i Köpenhamn, men det ligger på den där listan. Saker att göra och saker och se! Låter som en ypperligt trevlig helg!

3 Magdalena:

Hej Frida!!
Tusen tack för allt! Så roligt att du är glad för rosett-smyckena, du passar så väldigt bra i dem!! Själv sitter jag här och tittar på mina fina bilder... Dem är j a g väldigt glad för :D Resan hem gick bra, mysigt och bekvämt att åka tåg! Fortsatt god kväll till dig min kaere veninde, och hoppas inte du är allt för trött i morgon, efter vår intensiva helg... :) Stor kraM!

Angelica: Häng kvar här på bloggen... det kommer mer om Köpenhamn..! Skön kväll o kraM till dig med!

Kommentera här: