Så glad!

image369Det dimper ned så många härliga mejl i min inbox!! Och jag blir så glad! TACK!! Detta kom från Johanna som b.la. köpte poesiarmbandet m nio ringar. Jag fick lov att publicera det här:

Hej Magdalena! Tack för dina underbara smycken, så stilrena och ändå så kvinnliga - och ännu finare i verkligheten än på bild! Tack också för trevligt bemötande. Jag är så glad att jag hittade din hemsida och hör av mig igen när jag kikat ut något mer jag inte kan motstå :-)

PS: Imorgon skickas Nyhetsbrevet ut till alla som har anmält sig under fliken "Nyhetsbrev" på hemsidan. Välkommen att anmäla dig, om du inte redan har gjort det!!

Kommentarer:

1 Madde:

Så skoj! :D Det är alltid kul med komplimanger! :)

2 Ebba:

Jag gillar verkligen Poesi-sortimentet! Skulle vilja prova dom! -Finns dina poesi-smycken på Desigtorget i Göteborg?

3 Magdalena/M925:

Hej Ebba!
Ja, fem smycken ur Poesi-kollektionen finns På Designtorget i b.la. Göteborg (Vallgatan)!
/Magdalena

4 Louise:

Jag har inte fått nyhetsbrevet fast jag egentligen ska.. :(

Kommentera här: